جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم صنعت نفت آبادان اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دی

1401\05\22 16:50:04


۲ بازیکن دیگر می‌خواهیم. بازی برگشت هم باید بدون تماشاگر باشد

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دیگر لازم داریم و در حال مذاکره برای جذب آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: ما شناخت فردی نسبت به بازیکن‌های آنها داریم و می‌دانیم که اکثراً بازیکن‌های پارسال آنها هستند.

تیم خوب هم قابل احترامی هستند و کادر فنی خوبی دارند. وی افزود: امیدوارم فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. نکته مهم برای ما این است که فقط به خودمان و تیم‌مان فکر کنیم و تمرکز بالا داشته باشیم تا فردا بهترین عملکرد را ارائه بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: همیشه تیم‌ها و بازیکنان برای شروع مسابقات انگیزه بالایی دارند و ما هم کاملاً با انگیزه و با شور و اشتیاق آماده مسابقه فردا هستیم. می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. شاید تیم‌ها شرایط ایده‌آل خودشان را نداشته باشند اما شرایط تیم ما خوب است.

نکونام در خصوص جذب بازیکنان گفت: یک مقدار در گرفتن یکی دو یار موفق نبودیم و با توجه به اینکه نیاز شدید داریم حداقل دو یار به تیم اضافه شود، دنبال این هستیم که با دو نفر از بازیکنانی که مدنظرمان هستند به توافق برسیم و بتوانیم آنها را برای شروع لیگ جذب کنیم تا هر چه زودتر در کنار ما باشند. وی افزود: با توجه به اینکه فرشید اسماعیلی را از دست دادیم و باشگاه نتوانست آرش رضاوند را جذب کند، قطعاً ما نیاز به دو مهره داریم که بتوانیم جای آنها را پر کنیم. نکونام ادامه داد: ما باید آرش رضاوند را حفظ می‌کردیم و پارسال باید این اتفاق می‌افتاد اما یکسری اشتباهات وجود داشت و اکنون نیاز به یارگیری داریم و به باشگاه گفتم حداقل به دو بازیکن نیاز داریم و امیدوارم حالا که آرش رضاوند را در اختیار نداریم یک یار در این پست و یک بازیکن دیگر که با او در حال مذاکره هستیم و اگر اتفاقی نیفتد، جذب کنیم.

وی گفت: تمام تمرکز ما روی نقاط ضعفمان است که بتوانیم آن را پوشش دهیم. ما در پست مهاجم مجید علیاری، علی قربانی و ساسان انصاری را داریم که شرایط‌شان فوق‌العاده است و این را در لیگ ثابت خواهند کرد. نکونام بازی بدون تماشاگر گفت: نه فقط بازی فردا بلکه ما دوست داریم همه بازی‌ها با حضور تماشاگران باشد.

استادیوم‌ها چه در بازی‌های داخل و خارج از خانه پر باشند. وی افزود: اینکه مردم و هواداران بتوانند بیایند و بازی‌های تیمشان را ببینند و لذت ببرند، همه جای دنیا همین اتفاق می‌افتد اما با توجه به شرایطی که پیش آمده و هفته اول بدون تماشاچی است، ما هم در خواسته‌مان این است که بازی‌های هفته اول دور برگشت هم بدون تماشاچی باشد. نکونام گفت: ما دوست داریم هواداران باشند و بودن آنها همیشه به ما دلگرمی و انرژی می‌دهد.

دوست داریم حتی هواداران آبادانی هم به اینجا بیایند و بازی را ببینند اما اگر قرار است که بدون تماشاچی باشد، هفته اول دور برگشت هم باید بدون تماشاچی باشد چون اگر عدالت است باید برای همه یکسان باشد.. .


بازنشر از : مهر

جواد نکونام

تیم فوتبال فولاد خوزستان

تیم صنعت نفت آبادان



قفسه فلزی - قفسه انبار