فرمانداری پارس آباد مشگین شهر آسفالت جابر جهانبین پارس‌آباد- فرماندار

1401\05\22 16:41:05


۸ کیلومتر از پروژه چهار بانده سربند – مشگین‌شهر آسفالت می‌شود

پارس‌آباد- فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: عملیات آسفالت ۸ کیلومتر از محور چهار بانده سربند به سه راهی مشگین‌شهر به زودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین ظهر جمعه در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: سال‌ها است که جاده‌های مغان با عنوان جاده مرگ مردم و اهالی را آزار داده و روزی نیست که خانواده‌ای در این جاده داغدار عزیزانشان نباشد.

وی با اشاره به اینکه چهار بانده شدن ورودی‌های این شهرستان از مطالبات جدی و اولویت‌دار اهالی است، تصریح کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل و بازدید از این محورها تکمیل چهار بانده ورودی این شهرستان را درخواست کردیم که امیدواریم با تحقق این امر کاهش تصادفات رانندگی محورهای شمالی استان نیز اتفاق بیفتد. فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه قرار است ۲۰ کیلومتر محور پارس‌آباد – سربند تا پایان امسال تکمیل و راه‌اندازی شود، گفت: قرار است با تلاش پیمانکاران ۲۰ کیلومتر از مسیر سربند – مشگین‌شهر نیز به سرعت زیر بار ترافیک برود. جهان‌بین افزود: نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس پیگیر تأمین فاینانس بانک ملت برای تأمین اعتبارات بزرگراه سربند – مشگین‌شهر است که با تخصیص آن، پیمانکار به روند اجرای این پروژه سرعت بیشتری خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر شاهد تصادفات متعدد جرحی و فوتی بوده‌ایم و چهار بانده شدن محورهای مواصلاتی این شهرستان در کاهش این قبیل حوادث مؤثر خواهد بود. فرماندار پارس‌آباد خواستار تداوم تلاش‌ها برای تأمین اعتبارات لازم برای تسریع این پروژه شد و اضافه کرد: بخشی از محور پارس‌آباد به سربند تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود و در بازدید اخیر نیز شاهد آسفالت هشت کیلومتر از چهار بانده سربند به سه راهی مشگین‌شهر بودیم.. .


بازنشر از : مهر

فرمانداری پارس آباد

مشگین شهر

آسفالت

جابر جهانبین



تعمیر پکیج دیواری