جلیل جباری میراث فرهنگی آذربایجان غربی صنایع دستی ارومیه - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غر

1401\05\22 16:39:02


۹ طرح گردشگری و صنایع‌دستی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

ارومیه - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: به‌مناسبت هفته دولت ۹ طرح در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در سطح استان افتتاح می‌شود.

جلیل جباری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح‌های افتتاحی ارومیه شامل یک هتل، یک دفتر خدمات مسافرتی، یک مرکز تفریحی سرگرمی و یک مهمان‌پذیر هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: افتتاح یک واحد بوم‌گردی در بوکان، افتتاح کارگاه سفال‌گری در اشنویه، افتتاح یک واحد بوم‌گردی در مهاباد، افتتاح یک کارگاه ساخت ساز سنتی در اشنویه و افتتاح یک مجتمع گردشگری و آب‌درمانی در خوی از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته دولت هستند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در مجموع با افتتاح این طرح‌ها برای ۷۰ نفر در سطح استان اشتغال ایجاد می‌شود. جباری همچنین از اعلام فراخوان سرمایه‌گذاری در اطراف سه سد استان خبر داد و اظهار کرد: طی این فراخوان مخزن و کمپ مستقر در سد حسنلو نقده، کمپ مستقر در سد مهاباد و کمپ در بند نوروزلو میاندوآب به مدت ۲۰ سال به صورت اجاره واگذار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مزایده می‌توانند حداکثر تا ۲۳ مرداد سال جاری مدارک لازم را به دبیرخانه حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی واقع در ارومیه، بلوار شهید باهنر ارسال کنند. وی یادآور شد: متقاضیانی که در فرایند ارزیابی کیفی مزایده حائز حداقل امتیاز باشند باید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برای خرید و دریافت اسناد ارزیابی فنی و اسناد مزایده دومرحله‌ای اجاره سد و کمپ‌های موضوع این فراخوان برای اهداف گردشگری پرداخت تضمین شرکت در مزایده و نیز ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از نتایج مزایده از طریق این سامانه اقدام کنند.. .


بازنشر از : مهر

جلیل جباری

میراث فرهنگی آذربایجان غربی

صنایع دستی



قفسه فلزی - قفسه انبار