فرارو/یک ساختمان هفت طبقه در سیدنی استرالیا بر اثر آتش سوزی گسترده از بین رفت.  آتش نشانان در حال مهار آتش سوزی بزرگی هستند که در یک ساختمان چند طبقه بزرگ در مرکز سیدنی استرا

1402\03\04 20:42:37


آتش سوزی مهیب ساختمان هفت طبقه در سیدنی

فرارو/یک ساختمان هفت طبقه در سیدنی استرالیا بر اثر آتش سوزی گسترده از بین رفت.  آتش نشانان در حال مهار آتش سوزی بزرگی هستند که در یک ساختمان چند طبقه بزرگ در مرکز سیدنی استرالیا رخ داده است.

فرارو/یک ساختمان هفت طبقه در سیدنی استرالیا بر اثر آتش سوزی گسترده از بین رفت. آتش نشانان در حال مهار آتش سوزی بزرگی هستند که در یک ساختمان چند طبقه بزرگ در مرکز سیدنی استرالیا رخ داده است.بیش از ۱۰۰ آتش نشان با شعله‌های آتش بلند و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی که روز پنجشنبه در یک ساختمان هفت طبقه در مرکز سیدنی رخنه کرده، مبارزه کردند.تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که شعله‌های آتش به ارتفاع خود ساختمان رسیده است، در حالی که آتش نشانان در تلاش برای مهار آتش سوزی در ساختمانی در نزدیکی ایستگاه مرکزی راه آهن سیدنی هستند.سازمان آتش نشانی و نجات نیوساوت ولز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ساختمان شروع به ریزش کرده است و آتش به چندین ساختمان مجاور از جمله آپارتمان‌ها سرایت کرده است.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

بازار هیچ گزارشی مبنی بر تلفات و جراحات ناشی از این حادثه گزارش نشده است.. .


بازنشر از : آخرین خبر



قفسه فلزی - قفسه انبار