سی و یکمین سفر استانی دولت سفر استانی بهرام عین اللهی کرمان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص ۲۰ پذیرش

1401\05\22 15:08:04


افزایش ظرفیت بومی ها در دانشگاه های علوم پزشکی

کرمان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص ۲۰ پذیرش دانشگاه ها به بومی های هر منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی ظهر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان انار با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان‌ها با توجه به اولویت‌ها در سفرهای استانی گفت: یکی از مهمترین اقدامات اتمام پروژه‌های نیمه تمام است تا مردم بتوانند از مواهب این پروژه‌ها برخوردار شوند.

وی همچنین در خصوص وضعیت دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز گفت: در راستای تقویت کار درمان شهرستان‌های مختلف بنا شده ۲۰ درصد از ظرفیت دانشگاه‌های دانشجویان پزشکی در هر منطقه از نیروهای بومی تأمین شود که می‌توان در آینده در خصوص تأمین کادر درمان بسیار مؤثر باشد. وی عنوان کرد: یکی از اقدامات بسیار مؤثری که در کشور انجام شد واکسیناسیون کرونا بود که کاری جهادی در این زمینه روی داد و ۹۶ درصد مردم دز اول و ۸۶ درصد نیز دز دوم واکسن را دریافت کردند که موجب کنترل این بیماری در کشور شد. وی تاکید کرد: مردم باید برای اینکه بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم دزهای تکمیلی واکسن را دریافت کنند و این کار در حال انجام است و باید همکاری کنند.

وی گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر از کادر درمان در مبارزه با کرونا شهید شده‌اند و برای جلوگیری از این وضعیت مردم باید در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.. .


بازنشر از : مهر

سی و یکمین سفر استانی دولت

سفر استانی

بهرام عین اللهی



استعلام قیمت کارتن لیمینتی