هواپز و آون توستر از محصولاتی هستند که شاید در خرید لوازم ضروری خانه اولویت بالایی نداشته باشند، اما پس از مدتی کمبود آن‌ها را در آشپزخانه احساس خواهید کرد

1401\06\27 09:09:55


هواپز یا آون‌توستر؛ خرید کدام یک منطقی‌تر خواهد بود؟

هواپز و آون توستر از محصولاتی هستند که شاید در خرید لوازم ضروری خانه اولویت بالایی نداشته باشند، اما پس از مدتی کمبود آن‌ها را در آشپزخانه احساس خواهید کرد

هواپز و آون توستر از محصولاتی هستند که شاید در خرید لوازم ضروری خانه اولویت بالایی نداشته باشند، اما پس از مدتی کمبود آن‌ها را در آشپزخانه احساس خواهید کرد.

در این ویدیو قصد داریم یک سوال مشترک بین همه‌ی شما را بررسی کنیم و یک جواب مناسب برای آن پیدا کنیم؛ هواپز یا آون توستر؟ در ادامه با ما همراه شوید تا این دو محصول را باهم مقایسه کنیم و نتیجه‌گیری کنیم که خرید کدام یک منطقی‌تر و به‌صرفه‌‌تر خواهد بود.

اول از همه، بهتر است که نحوه‌ی عملکرد این دو دستگاه را بدانید. هواپزها با به جریان در آوردن هوای گرم یکنواخت، غذا را طبخ می‌کنند و آون توسترها با المنت‌های گرمایشی دمای داخل محفظه را بالا می‌برند تا پخت انجام شود. تفاوت اصلی هواپزها ابعاد و اندازه‌ی آن‌هاست که بر اساس برنامه‌ی غذایی شما تغییر خواهد کرد؛ مثلا برای حجم زیاد غذا یا پخت لازانیا و پیتزا و غذاهایی در این سبک، آون توسترها انتخاب بهتری هستند.

تبلیغات
تعمیر کولرگازی
تعمیر کولرگازی

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب یخچال و فریز، ساید بای ساید، کولر گازی، پکیج گرمایشی در تهران با تعرفه نمایندگی .

از طرفی دیگر، تجهیزات آون توسترها بیشتر است، اما زمان پخت به دلیل حجم آون توسترها، در آن‌ها بیشتر بوده و طبیعتا گرم شدن توستر هم زمان می‌برد.

هواپزها فضای بسته و محبوس دارند و جریان هوا را ۳۰ درصد سریع‌تر به گردش در می‌آورند و طراحی شده‌اند تا پخت سالم‌تری را برای کاربر ارائه دهند.

برای بررسی دقیق‌تر هواپز و آون توستر و ویژگی‌هایشان، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

. .


بازنشر از : digimag



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو