قم خبرگزاری مهر عکاسی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین قم - نمایشگاه عکس «ج

1401\05\22 16:56:06


نمایشگاه عکس «جغرافیای عشق» در قم برپا شد. نمایش آثار محرمی عکاس خبرگزاری مهر

قم - نمایشگاه عکس «جغرافیای عشق» با موضوع مراسم و آئین‌های عاشورایی در شهر قم در گالری ماه حوزه هنری قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌زمان با سالروز سوم شهدای حماسه‌ساز کربلا روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱، نمایشگاه عکس «جغرافیای عشق» با موضوع مراسم و آئین‌های عاشورایی در شهر قم در گالری ماه حوزه هنری قم آغاز به کار کرد.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

در این نمایشگاه که در آن ۱۵ اثر از دو عکاس خبری شهر قم؛ مهدی بخشی سورکی عکاس خبرگزاری مهر و محمدعلی جلالی به روی دیوار رفته است، عکس‌هایی از آذین‌بندی و استقبال از مراسم محرم، مراسم سوگواری و آئین‌های ملیت‌های مختلف ساکن در قم از جمله؛ عراقی‌ها، افغانستانی‌ها و آفریقایی تبارها، مراسم محرمی در روستاهای استان قم از جمله؛ نخل‌گردانی روستای دستگرد قم، مراسم شام غریبان و … به نمایش گذاشته شده‌است. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا اربعین حسینی (۲۶ شهریور ماه) همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ به نشانی: خیابان چهار مردان، انتهای کوچه ۱۷، پلاک ۱۵ مراجعه کنند.. .


بازنشر از : مهر

قم

خبرگزاری مهر

عکاسی

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین



فروش اینترنتی لباس بچه