محسن کریمی سپاه روح الله استان مرکزی کمک مومنانه اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۱۸ هزار بسته معیشتی

1401\12\28 06:53:21


توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در نوروز و ماه رمضان در مرکزی

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان در استان مرکزی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی صبح یکشنبه در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان مرکزی اظهار داشت: در طی سه سال گذشته به برکت هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج راه اندازی نهضت کمک مومنانه است که در طول بیماری کرونا اتفاق افتاد و روز به روز این طرح تکمیل تر و برکات آن برای مردم بیشتر شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نهضت کمک مومنانه در نظر گرفته شد و به برکت بسیج عمومی که در این طرح اتفاق افتاد بسیاری از مشکلات مردم، خانواده‌ها و اقشار مختلف رفع شد و روز به روز استقبال مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح بیشتر شد. وی ادامه داد: توزیع بسته‌های کمک مومنانه یکی از برنامه‌های این نهضت خداپسندانه است که سپاه و بسیج در قالب قرارگاهی واحد با دبیری بسیج سازندگی در مناسبت‌های مختلف با اجرای رزمایش‌ها این امر را انجام داده و یکی از مهمترین اتفاقات در این طرح بسیج کنندگی ظرفیت‌ها است. وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان هدفگذاری شد است، گفت: این تعداد بسته‌ها در سطح استان به شکل محله‌ای و در قالب قرارگاه‌های محله اسلامی انجام خواهد شد.

سردار کریمی افزود: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و تاکنون بیش از ۶۲۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع شده و سعی داریم نهضت کمک مومنانه در سطح استان را در سال آینده با قوت بیشتری ادامه دهیم. وی اضافه کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم و متعلق به مردم است و با ایمان، عمل صالح، معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری در اجرای مأموریت‌ها گام بر می‌دارد.. .


بازنشر از : مهر

محسن کریمی

سپاه روح الله استان مرکزی

کمک مومنانه



قفسه فلزی - قفسه انبار