1402\01\12 09:25:06


آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی بیش از ۱۲ دستگاه اجرایی

ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز از روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و تا پایان روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی شامل وزارت راه و شهرسازی، پست بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی بهره‌وری، پژوهشکده علوم زمین و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز از روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و تا پایان روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

بر این اساس و به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای ثبت‌نام داوطلبان، دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مذکور از روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر می‌شود و ثبت‌نام این آزمون نیز از روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و تا پایان روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

متقاضیان شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیرفعال خواهد شد.

داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز شغل محل‌های استخدام رشته‌ها مقاطع تحصیلی و سایر شرایط در هر یک از دستگاه‌ها مفاد دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و نسبت به ثبت‌نام در بازه زمانی یاد شده اقدام کنند.

دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و توضیحات لازم در خصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای آزمون اعلام می‌شود.

.

.


بازنشر از : منبع: عرشه آنلا