1401\12\28 06:47:11


آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ورود یک سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه به استان، هشدار سطح زرد هواشناسی در این استان صادر شده است.

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای امروز در سطح چهارمحال و بختیاری ناپایداری‌های را خواهیم داشت که در قالب نقاط استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به صورت موقت و لحظه‌ای است.

وی افزود: انتظار می‌رود بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل به وقوع بپیوندد. مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هشدار هواشناسی در سطح زرد برای این استان صادر شده و این به دلیل ورود یک سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه به استان است. چراغ‌پور عنوان کرد: این سامانه بارشی تا پایان هفته به صورت متناوب در چهارمحال و بختیاری فعال خواهد بود که موجب بارش رگباری باران، گاهی توأم با رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید می‌شود و همچنین در ارتفاعات و مناطق سردسیر انتظار بارش برف می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌ها برای روز سه‌شنبه باشد و بیشتر در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری ازجمله شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، اردل، کیار، بخش‌هایی از شهرستان لردگان و خانمیرزا رخ دهد.. .


بازنشر از : مهر

استان چهارمحال

هواشناسی چهارمحال و بختیاری

باران