1401\05\22 16:51:02


انجمن علمی نخبگان ایران در زنجان راه اندازی می شود

زنجان- دبیر رویداد دانش‌آموزی «برپا» از راه‌اندازی انجمن علمی نخبگان ایران خبر داد و گفت: برای نخبگان سازمانی تشکیل شده و اقداماتی برای آنان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهود آهنی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، در خصوص رویداد دانش‌آموزی «برپا» که در استانداری زنجان برگزار شد، گفت: اتاق فکر این پروژه پنج ماه است که کار خود را آغاز کرده تا در حوزه راهبری استعدادهای برتر فعالیت‌هایی داشته باشیم.

وی ابراز داشت: همه اعضای اجرایی پروژه رویداد دانش‌آموزی برپا از اعضای بنیاد ملی نخبگان استان زنجان هستند. دبیر رویداد دانش‌آموزی «برپا» تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت علمی حدود ۱۰۰ نفر از نخبگان زنجان با امتیاز دهی و وزن دهی با یک تیم علمی قوی جداسازی شده تا در رویداد دانش‌آموزی «برپا» حضور داشته باشند. اهنی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که دانش‌آموزان با دغدغه‌های موجود در کشور آشنا شوند و در آینده برای حل آن مشارکت کنند، تاکید کرد: ما باید بین خود بچه‌ها ارتباط برقرار کنیم تا با یکدیگر صمیمی شوند.

وی گفت: در حال حاضر رویداد دانش‌آموزی «برپا» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال را تحت پوشش قرار می‌دهد که برای اولین‌بار در کشور برگزار خواهد شد. دبیر رویداد دانش‌آموزی «برپا»، بیان داشت: رویداد دانش‌آموزی برپا با شعار برای کسانی که پای علم هستند، کار خود را آغاز کرده و اقدامات اجرایی رویداد دانش‌آموزی برپا حدود یک ماه است که در حال انجام است، و این رویداد ترکیبی از اردوی علمی، پژوهشی و تفریحی بوده که دو شب و سه روز در اختیار این رویداد خواهند بود. آهنی افزود: آهنی از راه‌اندازی انجمن علمی نخبگان ایران خبر داد و ابراز داشت: اکنون برای نخبگان سازمانی تشکیل شده و اقداماتی برای آنان انجام می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

معلمان

دانش آموزان

مدارس