1402\02\04 07:45:12


برنامه‌های عفاف و حجاب در پردیس با جدیت عملیاتی شود

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: برنامه‌های عفاف و حجاب در پردیس با جدیت عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی صبح دوشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۴۰۲ که با موضوع «بررسی پیشنهادهای اجرایی تحقق شعار سال، ارائه پیشنهاد در حوزه توسعه فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» و با حضور معاون سیاسی فرماندار کریمی صالح، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان برگزار شد.

ضمن قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خوبی‌ها و برکت بیکران الهی است که امیدواریم همه از فیوضات این ماه بهره مند شده باشند. حسینی با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری در حوزه‌های مختلف، بخصوص تحقق شعار سال برگزار می‌شود گفت: مورد تاکید است که موضوعات فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، پیگیری و عملیاتی کردن برنامه‌های عفاف و حجاب باید با جدیت و همکاری مسئولین صورت گیرد. رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه عنوان داشت: مسئولین باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل داخل شهرستان در حوزه‌های مختلف بخصوص حوزه تولید استفاده بهینه را داشته باشند.

امام جمعه پردیس در پایان گفت: برگزاری محافل قرآنی، بخصوص جلسات قرآن خانگی باید مستمر و با همکاری و با تعامل بین مساجد و مردم برگزار شود. البته از ظرفیت مدارس هم به هیچ عنوان نباید غافل شد.. .


بازنشر از : مهر

سید حسین حسینی

امام جمعه پردیس

حجاب و عفاف