1401\05\22 16:57:03


حکمت و اندیشه رهبری عامل تحقق امنیت پایدار در کشور است

سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: باید قدردان آرامش موجود در جامعه باشیم و منویات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب باشد چون حکمت و اندیشه رهبری عامل تداوم امنیت پایدار در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: در سایه الطاف الهی، مشارکت گسترده مردمی و رهبری عالمانه آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) شاهد امنیتی پایدار و خلل ناپذیر در کشور هستیم.

وی افزود: این امنیت و آرامش کنونی ثمره ایمان راسخ ملت ایران، تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی و حکمت و اندیشه رهبری است. امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: باید همواره قدردان این نعمت الهی باشیم و به دشمنان اجازه تفرقه افکنی و خدشه دار کردن این امنیت و آرامش را ندهیم. ماموستا حسینی در ادامه خطبه‌های این هفته به تلاش‌های دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد اقدامات مثبتی هستیم که امیدواریم این روند مثبت همچنان تداوم داشته باشد.

وی افزود: مردم با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند و انتظار دارند مسئولان و تصمیم گیران برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کنند. امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار دعوت هرچه بیشتر نسل جوان به مساجد و انجام تکالیف دینی شد و افزود: آشنایی جوانان و نوجوانان با مباحث دینی و اخلاقی موجب کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

سنندج

امام جمعه سنندج

امنیت اجتماعی

دولت سیزدهم