بارندگی اصفهان اداره کل هواشناسی اصفهان افزایش دما اصفهان- معاون توسعه

1401\09\08 13:54:06


آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان ادامه دارد. احتمال بارش در غرب استان

اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌ پراکنده در نواحی غرب و جنوب استان و تداوم غبارآلودی هوای شهر اصفهان طی روز چهارشنبه خبرداد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر امواج ضعیف از روی استان، اظهار داشت: امروز سه‌شنبه افزایش ابر را در مناطق غرب و جنوب استان انتظار داریم.

وی ادامه داد: فردا چهارشنبه تا اوایل روز پنجشنبه با گذر امواج ضعیف از لایه‌های میانی جو، آسمان بیشتر مناطق استان ابری و در مناطق غرب و جنوب اصفهان بارش پیش‌بینی می‌شود. معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سکون نسبی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی استان به ویژه کلانشهر اصفهان فردا چهارشنبه نیز کماکان ادامه دارد و هوای این منطقه غبارآلود است. حاجی بابایی با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش‌رو، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

بارندگی

اصفهان

اداره کل هواشناسی اصفهان

افزایش دما



تعمیر پکیج دیواری