هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان داوطلبان هلال احمر تجهیزات پزشکی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: ا

1401\12\24 06:08:05


اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تامین تشک مواج در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سوی این سازمان برای تامین تشک مواج بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان‌ها اختصاص یافته است.

وحید سلیمی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی از نیازهای اولیه معلولان ضایعه نخاعی، جسمی - حرکتی شدید و سالمندان دربستر است که تأمین آنها به‌صورت مستمر برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست، افزود: استفاده به موقع از این تجهیزات نه تنها در بهبود عملکرد و سلامت این افراد موثربوده، بلکه می‌تواند از بسیاری از عوارض و مشکلات ثانویه جلوگیری کند.

به همین منظور و با در نظر داشتن موارد فوق، سازمان داوطلبان همه ساله نسبت به پیش بینی ردیف اعتباری ویژه برای کمک به تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز و استفاده این افراد اقدام کرده است تا به صورت امانی و موقت از طریق بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سراسر کشور در اختیارشان قرار گیرد. وی یادآور شد: با توجه به تعداد زیاد بیماران نیازمند و متقاضیان منتظر دریافت این خدمت و اعتبارات محدود فعالیت مذکور، اختصاص اعتبار از محل کمک‌های خیرین و همچنین بودجه سازمانی، توانسته است به رفع نیاز این گروه کمک کند. سلیمی همچنین به تأمین سایر وسایل کمک توانبخشی از سوی این سازمان اشاره کرد و گفت: تأمین و افزایش تعداد وسایل کمک توانبخشی ۳۸۰ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر، با اهدای ۲۴ هزار و ۸۱۱ قلم اقلام پزشکی شامل کپسول اکسیژن، مانومتر، اکسیژن ساز، پالس اکسی متر، ساکشن، ویلچر، تخت بیمارستانی، تشک مواج، عصای ارتوپدی، واکر و … و ارسال اقلام مذکور به ارزش افزون بر ۷۵ میلیارد ریال در ماه جاری به استان‌ها، از جمله اقداماتی است که سازمان داوطلبان در این راستا انجام داده است که به طور عمده این اقلام تولید داخلی و با همکاری مؤسسه‌های خیریه و تشکل‌های مردم نهاد تأمین شده است..

.


بازنشر از : مهر

هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

سازمان داوطلبان هلال احمر

تجهیزات پزشکی



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین