آتش نشانی سازمان آتش نشانی شهر تهران قدرت الله محمدی روز طب مدیرعامل سازمان آتش‌

1402\01\09 09:30:46


استقرار آتش‌نشانان در ۱۷۵ نقطه و آماده‌باش ۱۳۴ ایستگاه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درخصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی در روز طبیعت، گفت: نیروهای آتش‌نشانی در روز ۱۳ فروردین در ۱۷۵ نقطه شهر مستقر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: در طرح استقبال از بهار در چهار مرحله استقرار داشتیم که دو مرحله آن انجام شد، یکی چهارشنبه سوری بود که در ۸۰۰ نقطه با ۳۵۰۰ نفر از ساعت پنج بعد از ظهر شب چهارشنبه سوری این مهم شروع و انجام شد.

محمدی ادامه داد: مرحله دوم استقرار پنج‌شنبه و جمعه آخر سال بود که در جاده‌های منتهی به بهشت زهرا (س) در ۱۵۴ نقطه نیروهای ما مستقر شدند که به لطف خدا این هم مانند چهارشنبه سوری انجام شد. مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه دو استقرار از چهار استقرار همچنان مانده است، گفت: یکی از استقرارها تا چهارده فروردین است که براساس آن در ۶ نقطه اصلی ورودی تهران آتش‌نشانان مستقر هستند که اگر مشکلی پیش بیاید، اقدام کنند. وی ادامه داد: یکی دیگر از استقرارهای ما مربوط به ۱۳ فروردین و روز طبیعت است که در ۱۷۵ نقطه در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و نقاط مختلف با خودروهای سبک و سنگین آتش نشانان مستقر هستند و همزمان مدیران ارشد عملیاتی هم مشغول گشت‌زنی هستند.

محمدی افزود: در طرح ۱۳ فروردین ۴۰۰ آتش‌نشان به همراه مدیران ارشد عملیات با ۹۸ دستگاه خودرو سنگین، ۴۰ خودرو سبک و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت در نقاطی که پیش‌بینی شده آماده هستند. مدیرعامل سازمان آتش نشانی اضافه کرد: امسال برای نقاطی مانند جنگل چیتگر که دسترسی خودرویی سخت‌تر است کار ویژه‌ای کرده‌ایم و گشت‌زنی پیاده هم داریم که در صورت نیاز به سرعت وارد عمل شوند همچنین تیم غواصی آتش‌نشانی هم در اطراف دریاچه چیتگر مستقر هستند که خدای نکرده اگر اتفاقی افتاد اقدام کنند. وی در پایان تاکید کرد: این استقرارها که اعلام کردیم علاوه بر ۱۳۴ ایستگاه آتش‌نشانی است که همزمان در کنار هر کدام از طرح‌ها و استقرارها به صورت آماده‌باش کامل هستند تا از نیروها پشتیبانی کنند..

.


بازنشر از : مهر

آتش نشانی

سازمان آتش نشانی شهر تهران

قدرت الله محمدی

روز طب



چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی