اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اسکان نوروزی نوروز 1402 اصفها اصفهان- معاون پژوهش

1402\01\09 09:33:06


اسکان ۳۰۰هزار مسافر نوروزی در مدارس و فضاهای آموزش و پرورش اصفهان

اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.

علی مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روز گذشته (هشتم فروردین‌ماه) در ستادهای اسکان ۶ گانه شهر اصفهان، میزبان بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران نوروزی بودیم، اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار نفر از هم‌وطنان که شهر اصفهان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده‌اند.

مدینه با یادآورشدن هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز در سال جاری تصریح کرد: تلاش کردیم در عین رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، زمینه را برای آسایش مسافران و میهمانان فراهم کنیم تا سفر خاطره‌انگیزی را در اصفهان تجربه کنند. معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: همه مدارس و مکان‌های استقرار و اسکان با کیوآرکد مشخص شده است و هر ستادی که مسافران به آن مراجعه داشته باشند، با همین کیوآرکدها می‌توانند به محل اسکان و مدرسه مشخص شده مراجعه کنند.. .


بازنشر از : مهر

اداره کل آموزش و پرورش اصفهان

اسکان نوروزی

نوروز 1402

اصفها



استعلام قیمت کارتن لیمینتی