ستاد ملی مقابله با کرونا ابراهیم نعیمی دانشگاه ها وزارت علو مدیر کل دفتر مشاوره

1401\05\22 15:03:04


الزام دانشجویان به تزریق دوز یادآور قبل از نیمه دوم شهریور. بروز رسانی کارنامه سلامت دانشجویان

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان تا قبل از نیمه دوم شهریورماه که دانشگاه ها بازگشایی می شوند برای تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

ابراهیم نعیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قطعی بودن آموزش حضوری در ترم جدید، درباره واکسیناسیون دانشجویان گفت: وزارت علوم از ستاد ملی کرونا تبعیت کرده و هر گونه مصوبه‌ای داشته باشد آن را اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنابراین در حال تبلیغ این هستیم تا دانشجویان قبل از نیمه دوم شهریورماه که دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند و تا فرصت هست دوز یادآور را تزریق کنند. بروز رسانی کارنامه سلامت دانشجویان / معاینه سلامت دانشجویان جدیدالورود مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در ادامه از بروز رسانی اطلاعات کارنامه سلامت دانشجویان در ترم جدید خبر داد و گفت: در ترم جدید علاوه بر تکمیل کارنامه سلامت، معاینه سلامت دانشجویان جدید الورود در همه مقاطع به صورت حضوری انجام می‌شود. وی ادامه داد: در غربالگری که انجام می‌شود، دانشجویان پر ریسک که ناراحتی قلبی و یا مشکلات خاص داشته باشند شناسایی شده و سلامت جسمانی آنها رصد و پیگیری می‌شود.

نعیمی افزود: به علت شیوع کرونا در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ غربالگری جسمانی دانشجویان به صورت حضوری انجام نشد. وی ادامه داد: ضمن اینکه امسال کارنامه سلامت دانشجویان به روز رسانی می‌شود و اطلاعات زائدی که نیاز به آن نبود، حذف شده و سوال‌هایی جایگزین می‌شود که کاربردی است، مثل اینکه آیا دانشجو مشکلات قلبی، ریوی، جسمانی و یا مشکلات مغز و اعصاب دارد، اگر این اطلاعات را داشته باشیم، بهتر می‌توانیم پرونده بهداشتی و سلامت جسمانی دانشجویان را پیگیری کنیم.. .


بازنشر از : مهر

ستاد ملی مقابله با کرونا

ابراهیم نعیمی

دانشگاه ها

وزارت علو



تعمیر پکیج دیواری