دانشگاه سیستان و بلوچستان عبدالحسین کلانتری وزارت علوم دانش معاون فرهنگی وزارت ع

1401\09\08 13:44:04


دبیران شورای هماهنگی دانشگاه‌های منطقه ۶ و ۸ منصوب شدند

معاون فرهنگی وزارت علوم با صدور احکامی جداگانه، دبیران شورای هماهنگی معاونان فرهنگی‌ و اجتماعی دانشگاه‌های مناطق ۶ و ۸ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس شورای سیاست‌گذاری معاونان فرهنگی و اجتماعی در احکام جداگانه‌ای دبیران شورای هماهنگی دانشگاه‌های منطقه ۶ و ۸ را منصوب کرد.

بر اساس این احکام محسن رفیعیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد بعنوان دبیر منطقه ۶ و ابراهیم نوری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان بعنوان دبیر منطقه ۸ منصوب شدند. تلاش مؤثر جهت پیاده سازی اسناد بالادستی بویژه سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، طراحی برنامه‌های اثربخش جهت مقابله با هویت‌زدایی و آرمان‌زدایی از دانشگاه‌ها، آسیب شناسی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه، برگزاری منظم جلسات معاونین و مدیران دانشگاه‌های منطقه، هم افزایی با کلیه نهادهای دانشگاهی، استانی و ملّی در سطح منطقه، شناسایی و اشتراک ایده‌ها، ظرفیت‌ها و منابع فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی از جمله مواردی است که در احکام دبیران آمده است. گفتنی است که انتخابات دبیرخانه مناطق در نشست‌های اخیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی در منطقه ۶ مورخ یک آذر ماه و در منطقه ۸ مورخ ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه اصفهان و دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

دبیران مناطق با کسب اکثریت آرا در بین معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های هر منطقه انتخاب و با حکم معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مدت یک سال به عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه منصوب می‌شوند.. .


بازنشر از : مهر

دانشگاه سیستان و بلوچستان

عبدالحسین کلانتری

وزارت علوم

دانش



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین