شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهدا دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران از انجام 50 هزار دیدار تو

1401\12\24 06:08:05


دیدار مشاوران وزرا در امور ایثارگران با ۵۰ هزار خانواده معظم شهید

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران از انجام 50 هزار دیدار توسط مشاوران وزرا در امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا خبر داد.

رضا رحیمی نسب در سومین همایش ملی میثاق با شهدا و تجلیل از خادمان ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت گفت: توفیق خدمت در مجموعه ایثارگران بسیار ویژه است که در نتیجه اقدام مثبت یا دعای خاصی بوده است و شما نیز باید قدردان این نعمت بوده و با تلاش و کوشش مضاعف و همچنین پیگیری مطالبات ایثارگران در حد وسع و توانایی در این مسیر مقدس گام بردارید.

وی با اشاره به اینکه این همایش در ابتدا برای میثاق با خون شهدا و همچنین تشکر از کسانی است که حضور پررنگی در عرصه میدان داشتند و امروز هم در موضوع جهاد تبیین وارد شده‌اند، تصریح کرد: امروز جانبازان عزیز ما بیش از هر کسی می‌توانند مظلومیت نظام، امام، رهبری، شهدا، ایثارگران و این همه اقدام ارزنده نظام را تبیین کند. ایثارگران با وجود کاستی‌ها و کم‌لطفی‌ها تسلیم نخواهند شد. دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران ادامه داد: میثاق امروز ما با شهید این است که به آنان بگوییم ما آمده‌ایم تا بمانیم و این انقلاب برای شماست و ما حق لغزش نداریم.

رحیمی نسب ضمن ارائه گزارشی گفت: مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های سراسر کشور با بیش از ۵۰ هزار خانواده معظم شهید در روز ۲۲ اسفند دیدار کردند و طرح «سلام شهید» که توسط مجموعه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران پدید آمد مربوط به یک روز خاص است. طرح سپاس سال گذشته توسط دکتر قاضی‌زاده هاشمی به رئیس جمهور پیشنهاد شد و ایشان هم به تمام دستگاه‌ها دستور دادند تا آن را اجرایی کنند. وی با بیان اینکه در روز ۲۲ اسفند، مانور عمومی طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا برگزار شد، افزود: کوچه‌های ایران اسلامی با نام و یاد شهدا طراوت دوباره گرفت..

.


بازنشر از : مهر

شهید

بنیاد شهید و امور ایثارگران

خانواده شهدا



تولید کارتن و سفارش کارتن