یوسف نوری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهاجرت به شهرها و مهاجر

1401\05\31 04:58:09


سال تحصیلی را با ۱۶ میلیون دانش آموز شروع خواهیم کرد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهاجرت به شهرها و مهاجرت اتباع، تعداد دانش‌آموزان در حاشیه شهرها را افزایش داده است، گفت: سال تحصیلی را با ۱۶ میلیون دانش آموز شروع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سومین روز از سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور با گرامیداشت یاد پنج هزار معلم شهید و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید، قانون رتبه‌بندی معلمان را نشانه بیشترین همکاری قوای سه‌گانه در تاریخ جمهوری اسلامی دانست و گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان برای ارتقای کیفی و افزایش مهارت معلمان بوده است.

نوری با بیان اینکه سال تحصیلی آینده را با ۱۶ میلیون دانش‌آموز شروع خواهیم کرد، گفت: تعداد دانش آموزان بعد از کرونا افزایش پیدا کرده و مهاجرت به شهرها و مهاجرت اتباع، تعداد دانش‌آموزان در حاشیه شهرها را افزایش داده است. وی با بیان اینکه قوه قانونگذاری ظرفیت بالایی برای کمک به آموزش و پرورش دارد؛ گفت: دوستان در مرکز پژوهش‌های مجلس می‌توانند بررسی‌های لازم را داشته باشند و ما به آنها کمک می‌کنیم؛ همکاران ما در دیوان محاسبات هم کمک کنند تا از انحرافات برنامه‌ای و مالی جلوگیری کنیم. وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: ممکن است در بخش از بخش‌های سند قوانین غیر ضرور آورده شده باشد به کمک قوه مقننه می‌توان سند تحول را بررسی و در خصوص قوانین بازبینی گردد..

.


بازنشر از : مهر

یوسف نوری

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

آغاز سال تحصیلی



فروش اینترنتی لباس بچه