پرویز سروری عشایر روستا پرویز سروری با صدور پیامی گفت:شوراها ارتباط مستقیمی با روستا و عشایر و مسائلی چون کشاورزی

1401\07\15 11:55:07


شوراها ارتباط مستقیمی با روستا و عشایر دارند

پرویز سروری با صدور پیامی گفت:شوراها ارتباط مستقیمی با روستا و عشایر و مسائلی چون کشاورزی و دامداری و مسئله مهم امنیت غذایی دارند که این امر بیانگر اهمیت نقش شوراها به ویژه شوراهای روستااست.

متن پیام پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها به شرح زیر است.

روستاها و مناطق عشایری به عنوان کانون‌های تولید، در تأمین امنیت غذایی و کمک به توسعه اقتصادی کشور، نقش بسزایی دارند و در این بین، افزایش مشارکت‌های روستاییان و عشایر در امور مرتبط با زندگی آنان و بهره‌گیری از توانمندی‌های بالقوه شوراهای اسلامی و دهیاران از اصول اساسی و ضروریات دست‌یابی به موفقیت‌های چشمگیر در عمران و آبادانی روستاها و بالا بردن بهره‌وری در تولید عشایر به شمار می‌روند. قطعاً شوراها ارتباط مستقیمی با روستا و عشایر و مسائلی چون کشاورزی و دامداری و مسئله مهم امنیت غذایی دارند که این امر بیانگر اهمیت نقش شوراها به ویژه شوراهای روستا در حل مسائل و چالش‌های پیش‌روی مناطق روستایی و عشایری دارد. ما در شورای عالی استان‌ها نیز نمایندگانی از روستاها داریم که بدون شک بیانگر جامعیت این بالاترین نهاد شورایی کشور است و می‌تواند در حل مشکلات روستاییان و عشایر مثمر ثمر باشد.

اینجانب ۱۵ مهرماه روز ملی "روستا و عشایر" را به روستاییان و عشایر عزیز، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران سراسر کشور تبریک عرض نموده و امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های ارزشمندی که روستاها و عشایر در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و بویژه بخش گردشگری دارند، بتوانیم با مشارکت شوراهای اسلامی روستا و همیاری روستانشینان و عشایر عزیز، شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای کشور باشیم.. .


بازنشر از : مهر

پرویز سروری

عشایر

روستا



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو