در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس دادگاه عمومی و انقلاب این بخش به مالک این بنا

1403\01\03 11:56:07


شکار چهار قلاده روباه و فرصت ۴ روزه برای معرفی شکارچی

در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس دادگاه عمومی و انقلاب این بخش به مالک این بنا برای معرفی به دادگاه فرصت چهار روزه داد.

تصاویر چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در فضای مجازی بازنشر شد که شکارچی برای خودنمایی اقدام به این رفتار غیرانسانی کرده بود و متاسفانه باز نشر و چرخش این تصاویر و اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی احساسات مردم این منطقه غربی مازندران را خدشه‌دار کرد و کاربران فضای مجازی از مسوولان امر خواستار پیگیری و برخورد قاطعانه با این فرد متخلف شدند.

در این خصوص سرپرست اداره حفاظت محیط زیست چالوس گفت: روز گذشته به محض اطلاع از این اتفاق ناخوشایند موضوع در دستور کار قرار گرفت و بدون فوت وقت از مکان وقوع این حادثه بازدید شد.

وی اظهار کرد : متاسفانه به علت انتشار این تصاویر در فضای مجازی زمانی که کارشناسان این مجموعه مکان یاد شده بازدید کردند هیچ آثار جرمی پیدا نشد اما با پرس و جو از اهالی منطقه شماره تماس و مشخصات فردی مالک این بنا دریافت شد.

photo_۲۰۲۴-۰۳-۲۲_۰۰-۳۷-۰۳

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست چالوس گفت: علاوه بر این اقدامات، شکایتی هم با همراهی کارشناس حقوقی این دستگاه اجرایی علیه مالک این بنای مسکونی تنظیم و برای پیگیری قضایی تحویل رئیس دادگاه عمومی و انقلاب مرزن آباد ارائه شد که همان جا این مقام مسئول قضایی طی اخطاریه‌ای دستور داد مالک این بنا باید پاسخگو باشد و باید تا پنجم فروردین ماه جاری خودش را به دستگاه قضایی معرفی کند.

سحر خیز افزود: نکته دیگر آنکه رئیس دادگاه مرزن آباد پیگیر آن است دهیار و اعضای شوراهای اسلامی روستای دلیر هم باید به این دستگاه قضایی مراجعه نموده و در این باره توضیح دهند.

این مسئول ضمن قدردانی از فعالان رسانه‌ای به ویژه شبکه‌های اجتماعی پیام رسان همچنین از آنان خواست در بروز چنین اتفاقاتی قبل انتشار خبر به طور حتم با مسوولان حفاظت محیط زیست تماس گرفته و به طور دقیق از صحت یا کذب این اتفاقات نظر خواهی کنند.

.

.


بازنشر از : منبع: ایسنا



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو