رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه خرید یک دستگاه خودروی ملی ترکیه «توگ» توسط الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان را به او تبریک گفت.

1402\01\15 22:47:16


علی اف “توگ” قرمزش را تحویل گرفت . اردوغان: مبارک است ؛ به خوشی استفاده کنید

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه خرید یک دستگاه خودروی ملی ترکیه «توگ» توسط الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان را به او تبریک گفت.

اردوغان با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برادرم الهام علی‌اف نیز خودروی توگ که افتخار ترکیه به حساب می‌رود را تحویل گرفت.

به امید خدا به خوبی و خوشی از اتومبیل جدیدتان استفاده کنید.

 در پیام تبریک اردوغان به علی‌اف، عکسی از رئیس جمهور آذربایجان در کنار خودروی ملی ترکیه نیز منتشر شده است.

گفتنی است یک دستگاه خودروی ملی ترکیه (Togg) خریداری شده توسط الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان امروز به او تحویل داده شد.

علی اف توگ اش را تحویل گرفت

علی اف توگ اش را تحویل گرفت

اردوغان دیروز گفته بود یک توگ قرمز به علی اف تحویل خواهد شد.
علی‌اف پس از رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، دومین فردی بود که توگ را تحویل گرفت.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

درباره توگ ؛ خودروی ملی ترکیه

توگ یک شرکت خودروسازی ترکیه‌ای است که در اواسط سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و متشکل از ۵ گروه عضو است که عبارتند از: گروه آنادولو Anadolu، ب. ام سی، گروه کاک KOK، شرکت اوپراتور تلفن همراه ترک‌سل و هولدینگ زورلو Zorlu شرکت مادر کانال تلویزیونی وستل.

مدیر عامل کنسرسیوم تاک، گرکان کاراکاس، از مدیران ارشد قطعه سازی بوش آلمان بوده و مدیر ارشد عملیاتی این کنسرسیوم، سرگیو روچا، مدیر عامل جنرال موتورز کره جنوبی بوده‌است.

در تاریخ ۷ دی ۹۸ رئیس‌جمهور ترکیه در مراسمی از نخستین خودروی ملی ترکیه که «توگ» TOGG نام دارد رونمایی کرد.
دولت علاوه بر معافیت‌های مالیاتی به شرکت، خرید سالانه ۳۵ هزار دستگاه از محصولات کارخانه را تضمین کرده‌است، زمین این کارخانه در شهر بورسا در محلی که متعلق به ارتش این کشور بود ساخته شده است.

خودروی ملی ترکیه توسط استودیوی ایتالیایی پینین‌فارینا طراحی شده‌است. توگ می‌گوید که طرح ساده و مدرن ماشین با الهام از فرهنگ آناتولی و سلیقه بازار ترکیه طراحی شده و با نیازهای بازار جهانی مطابقت دارد.

.

.


بازنشر از : منبع: عصر ایران



تعمیر پکیج دیواری