کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد بیماران کلیوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن خیریه بیماران کلیوی

1401\09\08 13:55:43


هزینه پیوند بیماران کلیوی تحت پوشش کمیته امداد تامین می شود

کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن خیریه بیماران کلیوی با هدف هم‌افزایی امکانات و ارائه خدمات به مددجویان دارای بیماری کلیوی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه با انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گفت: استفاده از ظرفیت‌های متقابل برای ارتقای سطح کمی و کیفی به مددجویان دارای بیماری‌های کلیوی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی با اشاره به هم‌افزایی کمیته امداد و انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی افزود: هزینه پیوند کلیه به مبلغ ۵۰ میلیون تومان با مشارکت طرفین تفاهم‌نامه، برای جامعه هدف تأمین خواهد شد. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ارائه وام درمانی به مددجویان و دیگر اقشار نیازمند را از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه برشمرد و گفت: این تسهیلات از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد. خدرویسی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، تسهیلات اشتغال به بیماران کلیوی و اعضای خانواده آنان مطابق با ضوابط و مقررات پرداخت می‌شود.

همچنین از طریق هم‌افزایی با سازمان‌های ذی‌ربط، بخشی از وجوه دریافتی در حوزه زکات، برای تأمین هزینه‌های درمانی بیماران کلیوی اختصاص خواهد یافت. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: همچنین انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی متعهد شده است که خدمات درمانی رایگانی در اختیار مددجویان تحت حمایت دارای بیماری کلیوی قرار دهد. خدرویسی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از بیماری‌های کلیوی و ارائه خدمات مشاوره به بیماران معرفی شده از سوی کمیته امداد از دیگر مواردی است که انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در چارچوب این قرارداد انجام خواهد داد..

.


بازنشر از : مهر

کمیته امداد امام خمینی

مددجویان کمیته امداد

بیماران کلیوی



مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران