شکار و صید شکارچی اداره کل حفاظت از محیط زیست اصفهان آران و  اصفهان- رئیس اداره

1402\03\10 15:57:55


۴ شکارچی مسلح در پناهگاه حیات وحش یخاب دستگیر شدند

 اصفهان- رئیس اداره محیط‌زیست آران و بیدگل از دستگیری اعضای باند چهار نفره شکار و صید غیرمجاز در پناهگاه حیات‌وحش یخاب خبر داد.

سید عباس نگهبان اظهار داشت: با هوشیاری محیط بانان شهرستان آران و بیدگل و طی اجرای عملیات غافلگیرانه شبانه، اعضای باند چهار نفره شکار و صید غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش یخاب دستگیر شدند.

وی ادامه داد: محیط‌بانان با پیشگیری از وقوع شکار، اعضای این باند شکار و صید را دستگیر کردند. رئیس اداره محیط‌زیست آران و بیدگل خاطرنشان کرد: از این متخلفان یک قبضه اسلحه شکاری گلوله زنی M1 فاقد مجوز به همراه مهمات و یک دستگاه موتور سیکلت، کشف و ضبط شد. به گفته نگهبان در سال جاری، این اسلحه قاچاق دومین اسلحه گلوله زنی غیر مجاز کشف شده از متخلفان شکار صید در پناهگاه حیات وحش یخاب بوده که هر دو مورد با هوشیاری و طی عملیات شبانه و غافلگیرانه محیط بانان در نیمه شب انجام شده، که ضمن انهدام دو باند سابقه دار شکار و صید، ارتقای شاخص‌های امنیتی منطقه را نیز در پی داشته است.

گفتنی است تمامی موارد کشف و ضبط شده همراه با مستندات مربوطه، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع انتظامی و قضائی می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

شکار و صید

شکارچی

اداره کل حفاظت از محیط زیست اصفهان

آران و



برق و روشنایی لاله زار