راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان صفر صادقی راد همدان همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان

1402\01\09 07:09:04


آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در همدان

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

صفر صادقی راد با اشاره به آغاز طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند سال گذشته شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: از ابتدای طرح ۱۰ میلیون ۳۳۰ هزار تردد توسط سامانه‌های تردد شمار استان ثبت شده است که آمار تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴٪ افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ورود یک میلیون ۲۵ هزار وسیله نقلیه به استان بودیم و در این مدت نیز نهصد ۶۳ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است. وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی بیش از ۸۸ هزار ۲۳۲ نفر مسافر در قالب ۹ هزار و ۷۴۹ سفر از استان همدان به اقصی نقاط کشور جا به جا شده‌اند. صادقی راد گفت: امسال علاوه بر اجرای پویش همراهان سفر ایمن بنا به پیشنهاد استاندار ایستگاه‌های پویش سلامت نوروزی در ۱۵ محور دارای تصادف با همکاری، راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر فعال شد و هم اکنون نیز مشغول ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

وی اظهار کرد: ۶۰۰ کیلومتر-باند برفروبی و نمک پاشی در ایام ابتدای نوروز توسط ۴۵۰ نفر نیروی راهدار، ۳۶۲ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، در ۳۵ باب راهدارخانه در محورهای استان انجام شد، و با تلاش عوامل راهداری هیچ خللی در تردد جاده‌ای بوجود نیامد. صادقی راد یادآور شد: ۱۰ نقطه حادثه خیز با مصوبه پلیس راه بطور کامل رفع شد و در نقاط دیگر هم عملیات آشکار سازی انجام شده است.. .


بازنشر از : مهر

راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان

صفر صادقی راد

همدان



تولید کارتن و سفارش کارتن