مجتبی قهرمانی دادگستری هرمزگان کارت سوخت بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان از ابطال بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ کارت سو

1401\07\15 12:27:11


ابطال ۳۴۰۰ کارت سوخت در هرمزگان

بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان از ابطال بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ کارت سوخت متخلف و دخیل در امر قاچاق از ابتدای امسال خبر داد.

سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان به ریاست مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری این استان و با حضور اعضا در بندرعباس برگزار شد.

مجتبی قهرمانی در جریان این نشست با تأکید بر اینکه دادگستری استان هرمزگان در راستای وظایف ذاتی خود برای حفاظت از امنیت عمومی و صیانت از منابع ملی اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه توسط قاچاقچیان سوخت را نخواهند داد، به تشریح بخشی از دستاوردهای قرارگاه عملیاتی مقابله و پیشگیری از قاچاق سوخت در استان هرمزگان پرداخت. وی عنوان کرد: با توجه به مأموریت‌های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان و در نتیجه همکاری بسیار خوب استانداری هرمزگان و اشراف اطلاعاتی ضابطین، از ابتدای امسال علاوه بر پیشگیری در میدان، در خصوص اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در حوزه پخش نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است. قهرمانی افزود: در نتیجه تدابیر اتخاذ شده از ابتدای امسال ۳ هزار و چهارصد و چهل و چهار کارت سوخت متخلف که در برای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفتند شناسایی و ابطال شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از راه اندازی دو سامانه سیپاد و سپهتن به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت در استان هرمزگان نیز خبر داد و گفت: این سامانه ها مورد حمایت دستگاه قضایی است و ضرورت دارد همه دستگاه های متولی برای عملیاتی کردن و اجرای کامل آن برنامه ریزی داشته باشند.. .


بازنشر از : مهر

مجتبی قهرمانی

دادگستری هرمزگان

کارت سوخت



قفسه فلزی - قفسه انبار