حوزه هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی تبریز تبریز- چهارمین نشست از سری نشست های پژوهشی مصادیق تاریخی آذربایجان پیشرو

1401\09\08 17:10:08


از فتح تهران تا ۱۳۰۴ بر آذربایجان چه گذشت

تبریز- چهارمین نشست از سری نشست های پژوهشی مصادیق تاریخی آذربایجان پیشرو در انقلاب در یکصدو پنجاه سال اخیر با موضوع « آذربایجان از فتح تهران تا ۱۳۰۴» برگزار می شود.

علی آقایاری، مسئول واحد پژوهش حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت: چهارمین نشست پژوهشی مصادیق تاریخی آذربایجان پیشرو در انقلاب با موضوع «آذربایجان از فتح تهران تا ۱۳۰۴» با حضور و سخنرانی دکتر جواد ابوالحسنی در محل اتاق جلسات هیئت رئیسه دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز رأس ساعت ۱۵ در روز چهارشنبه ۹ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

افزود: در این نشست مسائل تاریخی آذربایجان در بازه زمانی که مشروطه خواهان تهران را فتح کردند تا سال ۱۳۰۴ شمسی که رضا شاه به سلطنت رسید، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. وی اضافه نمود: حوزه هنری استان آذربایجان شرقی چشم انداز سند تحولی خود را روایت و ثبوت آذربایجان پیشرو در انقلاب بر مبنای غیرت و تدین قرار داده است و به همین خاطر برای دست یافتن به این چشم انداز سلسله نشست‌های پژوهشی با عنوان مصادیق تاریخی آذربایجان پیشرو در انقلاب در یکصد و پنجاه سال اخیر تدارک دیده است تا در این نشست‌ها وجوه سیاسی پیشرو بودن آذربایجان در حوادث تاریخی بررسی گردد. وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور برای عموم پژوهشگران و علاقمندان مسائل تاریخی آذربایجان آزاد می‌باشد..

.


بازنشر از : مهر

حوزه هنری

حوزه هنری آذربایجان شرقی

تبریز



تعمیر پکیج دیواری