اداره کل تبلیغات اسلامی همدان تویسرکان همدان همدان-کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از اعزام ۱

1402\01\09 07:09:04


اعزام ۱۳۰ مبلغ و مبلغه در شهرستان تویسرکان

همدان-کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از اعزام ۱۳۰ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان تویسرکان خبر داد.

محمد موسی جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان هر ساله در فصول و مناسبت‌های مختلف تبلیغی در قالب طرح‌های محرم، هفته ولایت، ایام فاطمیه، رحلت حضرت امام خمینی (ره)، دهه کرامت، ماه رمضان و سایر مناسبت‌ها نسبت به اعزام مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی از دفتر تبلیغات قم، اوقاف، طرح هجرت، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر مراجع به مناطق شهری و روستایی، مراکز آموزشی، ادارات اقدام می‌کند.

وی با اشاره به رشد ۱۵ درصدی اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان سال جاری خاطرنشان کرد: این اداره نهایت سعی و تلاش خود را در زمینه برنامه‌ریزی مناسب برای پشتیبانی و حمایت از مبلغین انجام داده است تا بتوانند با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ابزار موجود وظیفه خطیر خود که همانا رساندن پیام الهی به گوش و جان بندگان خدا است را عملی کنند. کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان یادآور شد: اعزام ۸۰ مبلغ و ۵۰ مبلغه به نقاط تبلیغی در ماه مبارک رمضان سالجاری در حال انجام است و تا تاریخ ۲۰ ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و در مناطق شهری و روستایی که زمینه اعزام یک ماه در آنها مهیا نباشد در دهه آخر رمضان نسبت به اعزام مبلغ اقدام خواهد شد. جوکار مطرح کرد: برنامه‌های مبلغین اعزامی شامل سخنرانی، جهاد تبیین، فرزند آوری، اقامه نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام و قرآن، جلسات دعا، تبیین زندگانی ائمه (ع) و نشر و ترویج احکام الهی خواهد بود..

.


بازنشر از : مهر

اداره کل تبلیغات اسلامی همدان

تویسرکان

همدان



استعلام قیمت کارتن لیمینتی