اعزام مبلغ بجنورد تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزم

1402\01\08 07:58:13


اعزام ۵۹۰ مبلغ دینی به مساجد و هیئات مذهبی خراسان شمالی

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۵۹۰ مبلغ دینی از قم و مشهد به خراسان شمالی اعزام شدند.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شاخص در ماه مبارک رمضان اعزام بیش از ۵۹۰ نفر مبلغ بومی و غیربومی اعم از روحانی مستقر، طرح هجرت، هدایت و مبلغین اعزامی از قم و مشهد به مساجد و هیئات مذهبی استان باهدف تبلیغ و تقویت مبانی اعتقادی و جهادی در مردم است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به دعوت از مبلغین و اساتید برجسته علمی به استان خراسان شمالی، گفت: یکی از سنت‌های حسنه‌ای که در ماه مبارک رمضان در استان خراسان شمالی هرساله رقم می‌خورد، اجرای کرسی‌های تفسیر قرآن کریم با حضور تعدادی از اساتید و سخنرانان برجسته کشوری باهدف رشد و ارتقا جامعه در زمینه‌های اعتقادی و آشنایی بیشتر آنان با آموزه‌های قرآنی است. وی افزود: در ایام ماه رمضان گروه‌های تبلیغی به استان دعوت‌شده‌اند که این گروه‌ها با حضور در محلات، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل محفل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی، اجرای سرود و اهدای جایزه می‌پردازند و باعث ایجاد فضای نشاط و شادابی معنوی در جامعه می‌شوند. هدایتی گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم هم هر روز در ماه مبارک رمضان در تمامی مساجد شهری و روستایی در حال اجراست..

.


بازنشر از : مهر

اعزام مبلغ

بجنورد

تبلیغات اسلامی خراسان شمالی



تعمیر پکیج دیواری