1403\02\11 12:47:04


بازدید استاندار خوزستان از غرفه لوله‌سازی اهواز در نمایشگاه اکسپو لوله‌سازی اهواز شرکتی نمونه در تحقق جهش تولید

استاندار خوزستان با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در شرکت لوله‌سازی اهواز و ثبت رکوردهای جدید در تولید محصولات این شرکت گفت: لوله‌سازی اهواز با پشت سر گذاشتن بسیاری از موانع پیش‌روی تولید و صادرات، نشان داد که می‌تواند شرکتی نمونه و ممتاز در تحقق راهبرد سال جاری ، جهش تولید با مشارکت مردمی باشد.

علی اکبر حسینی محراب در جریان بازدید از غرفه شرکت لوله‌سازی اهواز در نمایشگاه اکسپو گفت: صنایع کشور بویژه خوزستان با موانع متعددی روبه‌رو هستند اما با وجود تمامی مسائل و مشکلات عرصه تولید، شرکت لوله‌سازی اهواز با بکارگیری مطلوب مدیریت توانمند و  نیروی انسانی  متخصص نشان داد که هیچ چیزی نشدنی نیست و نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه تولید و چرخ‌های صنعت نقش بارزی در تحقق اهداف پیش‌روی شرکت دارند. 

حسیتی محراب با تقدیر از  اولین حضور لوله سازی در نمایشگاه اکسپو در کنار شرکت‌های صادر کننده با هدف  تحقق صادرات محصولات این شرکت گفت :  از تلاش‌های به عمل آمده در شرکت لوله‌سازی اهواز برای تحقق اهداف و برنامه‌های تدارک دیده شده تقدیر و تشکر مینمایم 

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار امیدواری کرد:  شرکت لوله‌سازی اهواز بیش از پیش در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی  و سیاست های دولت مردمی  گام بردارد. 

استاندار خوزستان گفت: لوله‌سازی اهواز در نمایشگاه اکسپو سبدی پر از محصولات خود را به میدان آورده تا در عرصه تولید و توسعه تولیدات نظر مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کند.

عالیترین مقام اجرایی دولت در استان  از لوله‌سازی اهواز به عنوان یکی از شرکت‌های توانمند در صنعت بزرگ فولاد کشور نام برد و افزود: آنچه شرکت را به حضوری قدرتمند در میان مشتریان داخلی و حتی خارجی تبدیل کرد، نیروی انسانی متعهد، پایبند و آماده بار کار این شرکت است که نشان داد قادرند تمام نشدنی‌ها را محقق کند.

photo_۲۰۲۴-۰۴-۳۰_۱۲-۵۲-۱۹

photo_۲۰۲۴-۰۴-۳۰_۱۲-۴۷-۴۵

.

.


بازنشر از : خبرفوری