پروژه های نیمه تمام شهرکرد مبلمان شهری شهرکرد_نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس گفت: برج های دو

1402\01\09 09:54:08


برج های دوقلو شهرکرد تعیین تکلیف شود

شهرکرد_نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس گفت: برج های دو قلو شهرکرد که چندین سال بلاتکلیف مانده است باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه صبح چهارشنبه در دیدار نوروزی شورای شهر و شهردار شهرکرد اظهار کرد: لازم است بر کاهش مشکلات ترافیک شهری با تسریع در روند پیگیری اجرای تقاطع‌های غیرهم سطح در شهرکرد با توجه به انجام سیر مطالعاتی آنها و همچنین تفاهم‌نامه‌های امضا شده و قرارگاه خاتم الانبیا توجه ویژه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف فناوران ۲ شهرکرد، کمربندی ۱۵ خرداد، میدان میوه تره بار، پارک ملت شهرکرد، حل و فصل مشکلات فی مابین شهرداری شهرکرد با اداره کل مسکن و شهرسازی و تسریع در پیگیری تعیین تکلیف برج‌های دوقلو شهرکرد و همچنین حرکت به سمت اصلاح مبلمان شهری و زیباسازی فضای شهری نیز در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گیرد. راستینه ادامه داد: ساز و کارهای واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد با توجه به مصوبات گذشته و همچنین مصوبه ۲۰۰ میلیارد تومانی ریاست جمهور و تفاهم نامه‌های بین راه و شهرسازی و شهرداری انجام شده از مهمترین موضوعاتی است که باید جلسات پیگیری تسریع این مصوبات در خصوص اجرای آنها در اولین فرصت انجام و هماهنگی‌های فی مابین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری شهرکرد برای موضوعات و مصوبات سرعت بیشتری پیدا کند.. .


بازنشر از : مهر

پروژه های نیمه تمام

شهرکرد

مبلمان شهری



چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی