اصحاب رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی خانه مطبوعات تبریز- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ار

1401\09\08 17:10:08


تبریز می‌تواند نقطه ثقل رسانه‌ای منطقه در ابعاد فرامرزی باشد

تبریز- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز می تواند نقطه ثقل رسانه‌ای منطقه در ابعاد داخلی و فرامرزی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن گلی عصر امروز سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری شمال غرب در تبریز گفت: تبریز محل توجه کشورهای منطقه و قفقاز است و این شهر می‌تواند نقطه ثقل رسانه‌ای منطقه در ابعاد داخلی و فرامرزی باشد.

وی سپس در خصوص جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری شمال غرب در تبریز گفت: این جشنواره را منطقه‌ای برگزار می‌کنیم چراکه منطقه شمالغرب و به خصوص تبریز محل توجه کشورهای منطقه و قفقاز است. گلی سپس با اشاره به پتانسیل‌های رسانه‌ای استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: آرزوی برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را داریم. محمد عزیزی راد، دبیر علمی این جشنواره نیز گفت: این جشنواره گرد همایی فعالان رسانه‌ای شمالغرب و مدیران فرهنگی و رسانه‌های منطقه است.

وی تاکید کرد: این جشنواره با حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون فرهنگی این اداره کل شکل عینی پیدا کرده است. عزیزی راد ضمن اشاره به تجربه برگزاری ۵ جشنواره استانی در تبریز گفت: آذربایجان شرقی، در حوزه برگزاری جشنواره‌های مطبوعاتی استانی و یکبار منطقه‌ای دارای تجربه‌های خوبی است. وی سپس افزود: این جشنواره در ۴ محور اصلی و ۲ محور برای جشنواره ۹ قالب طراحی شده است.

وی گفت: برگزاری این جشنواره به تنهایی دستاوردی نخواهد داشت، حضور فعالان رسانه‌ای شمالغرب به آن معنا می بخشد همچنین لازم به ذکر است در این جشنواره ۲۰۰ نفر برگزیده خواهیم داشت. وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بازدید نفرات برگزیده از ظرفیت‌های استان از جمله مس سونگون و منطقه آزاد ارس در کنار برگزاری آئین اختتامیه انجام خواهد شد. وی افزود: پذیرش آثار این جشنواره از طریق سامانه انجام می‌شود و هیچگونه امکان دخل و تصرف در این سامانه نیست و داوری در دو مرحله انجام خواهد شد..

.


بازنشر از : مهر

اصحاب رسانه

اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی

خانه مطبوعات



برق و روشنایی لاله زار