بوشهر دشتی علی بحرانی نیروی انتظامی بوشهر- فرماندار دشتی گفت: تصادفات منجر به فو

1402\01\08 16:50:14


تصادفات منجر به فوت در دشتی ۵۰ درصد کاهش یافت

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: تصادفات منجر به فوت در شهرستان دشتی در سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با فرمانده و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان دشتی با تقدیر از تلاش‌های این مجموعه در تأمین نظم و امنیت اظهار داشت: در سال گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای به نسبت سال ۱۴۰۰ در شهرستان به ۱۹ نفر کاهش پیدا کرد که کاهش ۵۰ درصدی داشته‌ایم.

تبلیغات
نمایندگی بوتان
نمایندگی بوتان

نمایندگی حاتمی زمانی ، نمایندگی بوتان اندیشه و نمایندگی بوتان پردیس فروش آبگرمکن دیواری بوتان ، پکیج شوفاژ دیواری ، حوله خشک کن و رادیاتور پنلی و آلومینیومی بوتان

فرماندار دشتی افزود: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در یکسال گذشته در جریانات اغتشاشات و سفر ریاست جمهوری به خوبی مأموریت‌های محوله انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد. بحرانی تصریح کرد: به حمدالله در حال حاضر رضایت مندی نسبی خوبی مردم از پلیس در سطح شهرستان دارند و همین عامل باعث شده که در سال گذشته هیچ شکایتی از مجموعه انتظامی شهرستان در سامانه ۱۹۷ ثبت نشده باشد. وی ادامه داد: با همدلی و همراهی همه مجموعه شهرستان سفر ریاست جمهور به بهترین نحو ممکن برگزار شد که از مردم با بصیر شهرستان بواسطه خلق این حماسه عظیم تقدیر و تشکر می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

بوشهر

دشتی

علی بحرانی

نیروی انتظامی



قفسه فلزی - قفسه انبار