مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اجساد پنج عضو یک خانواده که بر اثر عبور خودرو از رودخانه ای در شهرستان سربیشه جان باختند، از آب گرفته شد.

1403\01\24 23:51:04


جان باختن اعضای یک خانواده بر اثر طغیان رودخانه در سربیشه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اجساد پنج عضو یک خانواده که بر اثر عبور خودرو از رودخانه ای در شهرستان سربیشه جان باختند، از آب گرفته شد.

به گزارش  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۵ امروز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، غرق‌شدگی یک خانواده که با سواری پژو ۴۰۵ قصد عبور از رودخانه محلی حوالی بخش درح نزدیک روستای مرزی تیغناب را داشتند، اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم عملیات نجات و یک تیم پشتیبان هلال‌ احمر شهرستان سربیشه از بخش درح به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: امدادگران توانستند پس از یک ساعت، اجساد پنج نفر جان‌باخته شامل پدر، مادر و سه فرزند خانواده را در مسیر رودخانه از آب بیرون بکشند.

وی گفت: به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی و شدت یافتن بارندگی‌ها در منطقه رودخانه‌های فصلی و محلی طغیان کرده است.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

کاوسی افزود: ۱۵ سانتیمتر آب تا مچ پا می‌تواند انسان را سرنگون کند، ۳۰ سانتیمتر آب به راحتی خودرو را جابه‌جا می‌کند و ۶۰ سانتیمتر آب نیز آن را واژگون و غرق می‌سازد.

فعالیت سامانه بارشی که از دیروز (پنجشنبه) در خراسان جنوبی شروع شد، امروز در اغلب مناطق استان شدت گرفت و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

.

.


بازنشر از : منبع: ایرنا



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر