سپاه ایلام سید ضیاء الدین حزنی عشایر ایلام-معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی سپاه گفت: حل مشکلات عشایر جزو

1401\09\08 11:06:10


حل مشکلات عشایر جزو اولویت های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است

ایلام-معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی سپاه گفت: حل مشکلات عشایر جزو اولویت های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید ضیاء الدین حزنی روز سه شنبه در همایش شبانان و گله داران استان ایلام در بانروشان اظهار داشت: عدم استمرار اشتغال فرزندان دامداران مشکلی است که باید هم توسط مسئولان و هم عشایر برطرف شود.

وی گفت: بخش مهمی از گوشت و لبنیات توسط عشایر تامین و ۳۵ درصد از صنایع دستی کشور توسط عشایر ما تولید می‌شود. معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی سپاه با اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ شهید در جامعه عشایری داریم، افزود: عشایر هم در تولید و هم در دفاع از ارزش‌ها نقش قابل قبولی دارند، هم ذخیره انقلاب هستند و هم پشتیبان دین هستند. سردار حزنی تصریح کرد: در بحث دفاع از مرزها غیورند و مثل یک سد محکم و نفوذ ناپذیرند.

وی گفت: هزینه بالای تامین سوخت و سایر مایحتاج دیگر، عدم ارتباط لازم و کافی برخی از ادارات که با عشایر ارتباط دارند از مواردی هست که باید در شورای عشایری استان برطرف کنیم. معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی سپاه عنوان کرد: می‌توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم، ما در سازمان بسیج عشایری و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه مصمم هستیم که مشکلات عشایر و گله داران و شبانان سطح کشور را با هماهنگی با مسئولین برطرف کنیم.. .


بازنشر از : مهر

سپاه ایلام

سید ضیاء الدین حزنی

عشایر



نمایندگی بوتان تهران