سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین معروفی ایلام ایلام-معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ ترکیب

1401\09\08 14:14:12


دشمن از رسیدن به اهداف خود در حوادث اخیر کشور بازماند

ایلام-معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان نظام، گفت: دشمن از رسیدن به اهداف خود در حوادث اخیر کشور بازماند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن معروفی روز سه شنبه در آئین همایش شبانان و گله داران عشایر استان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی، با اشاره به دست آورده‌ای نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف این مهم را ثمره مجاهدت و جانفشانی رزمندگان و ملت بزرگ ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ما امروز در اوج قدرت، عزت و شرافت جهان اسلام و حتی کل دنیا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به مبارزات اقوام و عشایر علیه نظام ستمشاهی گفت: هم اکنون نیز اتحاد و انسجام اقوام در مواجهه با نقشه‌های دشمنان بزرگترین مؤلفه در پیروزی و خنثی سازی نقشه‌های دشمنان است. سردار معروفی افزود: جنگ رسانه‌ای که امروز صهیونیسم جهانی به رهبری آمریکا علیه ملت ایران آغاز کرده است با هدف انشقاق در صفوف ملت و مقابله با ایران قوی انجام می‌شود. وی تصریح کرد: جنگ اصلی دشمن بر علیه علم و دانش ملت ایران و دانشمندان ایرانی است، ولی ایران مسیر تعالی و رشد علمی خود را با قدرت بیشتری ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن اکنون با جنگ ترکیبی و با تمام سربازان داخلی و خارجی خود به مصاف جمهوری اسلامی ایران آمده است و در این اغتشاشات اخیر انشقاق مذهبی و قومیتی در ایران اسلامی از اهداف شکست خورده دشمن است. سردار معروفی یادآور شد: ایرانی ثابت کرده اگر اعتقادات و منافع ملی کشور در خطر باشد، همه احزاب و اقوام ایرانی خارج از هرگونه گرایش سیاسی و دینی و زبانی گِرد پرچم مقدس جمهوری جمع و با هدف شکست دشمن با یکدیگر متحد می‌شوند.. .


بازنشر از : مهر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حسین معروفی

ایلام



نمایندگی بوتان تهران