علیرضا عباسی راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی بیرجند بیرجند- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از رشد تصاد

1401\09\08 11:07:28


رشدحوادث درون شهری در خراسان جنوبی. مصوبات شورای ترافیک اجرایی شود

بیرجند- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از رشد تصادفات فوتی درون شهری در سال جاری خبر داد و گفت: خواستاریم مصوبات شورای ترافیک به موقع اجرایی شود تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

سرهنگ علیرضا عباسی در گفت و گو با مهر با بیان اینکه در سال اخیر خراسان جنوبی از نظر تصادفات، بحرانی تشخیص داده شده است، افزود: در هشت ماهه سال جاری در حوزه درون شهری بالغ بر ۳۵ درصد تصادفات فوتی درون شهری افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بالای ۵۰ درصد از فوتی‌های این تصادفات عابرین پیاده هستند، افزود: ۴۰ درصد این افراد کودک بوده و در سنین یک تا ۱۵ سال قرار دادند. سرهنگ عباسی با بیان اینکه زیرساخت‌ها نقش مهمی در وضعیت ترافیک دارد، اظهار کرد: زیرساخت‌ها در حوزه درون شهری استان، قدیمی بوده این در حالی است که وسایل نقلیه روز به روز افزایش پیدا می‌کنند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خرسان جنوبی با بیان اینکه ۳۳ دستگاه‌ها به طور اهم در ترافیک نقش دارند که خواستاریم در زمینه کاهش تصادفات شهری همکاری کنند.

وی با گلایه از تاریکی برخی معابر بیان کرد: با توجه به فصل سرما و استفاده از پوشش تیره، از دید رانندگان پنهان می‌مانند که باید روشنایی معابر مورد توجه قرار گیرد. سرهنگ عباسی اظهار کرد: اگرچه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه ترافیک توسط شهرداری اجرایی شده اما خواستاریم مصوبات شورای ترافیک به موقع اجرایی شود تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.. .


بازنشر از : مهر

علیرضا عباسی

راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی

بیرجند



نمایندگی بوتان تهران