استانداری خراسان جنوبی علیرضا عباس زاده تصادفات رانندگی بیرجند _معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ع

1402\01\09 07:02:14


عامل انسانی علت اکثر تلفات جاده‌ای خراسان جنوبی

بیرجند _معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عامل انسانی را علت اکثر تلفات جاده‌ای خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: تلفات جاده ای استان تا کنون ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا عباس زاده شب گذشته در هفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی خراسان جنوبی گفت: بر اساس تحلیل تصادفات و تلفات جاده‌ای خراسان جنوبی در ایام نوروز سال جاری تاکنون ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، تأثیر عامل انسانی در این اتفاقات بسیار زیاد است.

وی با اشاره به این که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند، تصریح کرد: هر چند با توجه به افزایش ترددها در جاده‌های خراسان جنوبی درصدی از سوانح قابل پیش بینی است اما با بررسی تصادفات انجام شده در ایام نوروز سال جاری به خوبی مشخص می‌شود که نقش عامل انسانی در این تصادفات بسیار زیاد است. معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان این که یکی از موضوع‌های مهم استان ایمنی جاده‌ها و کنترل ترافیک است، گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرای پای کارند و حتی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از نیروهای تکاور در این زمینه استفاده کرده است. عباس زاده بیان داشت: تا هفتم فروردین سال جاری ۲۲ نفر در تصادفات جاده‌ای استان کشته شده اند و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ فوتی در تصادفات جاده‌های برون شهری خراسان جنوبی فوت کرده اند.

به گفته وی ۱۰ کشته از ۲۲ فوتی در تصادفات جاده‌ای استان، مربوط به حوزه طبس است که در جلسه امروز که در طبس برگزار شد، تصمیماتی برای تقویت شرایط موجود در جاده‌های این شهرستان گرفته شد.. .


بازنشر از : مهر

استانداری خراسان جنوبی

علیرضا عباس زاده

تصادفات رانندگی



برق و روشنایی لاله زار