فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از دستگیری ۲ نفر از عاملان قتل یک جوان ۳۵ ساله خبر داد.

1401\09\09 00:11:12


قاتل جوان ۳۵ ساله تایبادی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از دستگیری ۲ نفر از عاملان قتل یک جوان ۳۵ ساله خبر داد.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ امیر امیراحمدی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در ۲۱ آبانماه امسال مبنی بر تیراندازی و سرقت زعفران از یک واحد مسکونی در شهر مشهد ریزه شهرستان تایباد این موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات اولیه از محل وقوع قتل، مشخص شد که فردی حدود ۳۵ ساله با سلاح گرم به قتل رسیده است.

بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل فراری و انگیزه قتل وی آغاز شد.

امیراحمدی با اشاره به اظهارات خانواده مقتول مبنی بر اینکه ۲ نفر با سلاح گرم برای سرقت زعفران از منزل، مرتکب قتل شدند، اذعان کرد: سارقان حین شکستن شیشه درب ورودی منزل با مقتول روبرو شدند و با اصابت ۲ گلوله وی را به قتل رساندند.

 وی در ادامه بیان کرد: این سرقت نافرجام بوده و بلافاصله پس از اعلام به پلیس ۱۱۰  تیمی متشکل از پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان تایباد به محل قتل اعزام و بررسی‌های اولیه انجام شد.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

فرمانده انتظامی تایباد خاطرنشان کرد: در پی تلاش‌های شبانه‌روزی، اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پلیس آگاهی سرانجام قاتل فراری در شهرستان باخرز شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

وی اعلام کرد: از محل سکونت قاتل دو قبضه سلاح جنگی، مهمات، اداوات کشاورزی، موتور سیکلت و... کشف شد. متهمان در تحقیقات صورت گرفته صراحتا به جرم خود اعتراف و در اظهارات علت و انگیزه خود را از قتل سرقت زعفران اعلام کردند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری موثر دستگاه قضایی مطرح کرد: در ادامه بازجویی از متهمان چندین فقره سرقت مسلحانه از جمله سرقت پمپ بنزین مشهدریزه در سال ۹۵، سرقت موتور سیکلت و ادوات کشاورزی، سرقت سیم و کابل و...

کشف شد.

امیراحمدی اظهار کرد: در این رابطه پس از تشکیل پرونده قضایی، قاتل و همدستانش برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.

. .


بازنشر از : منبع: ايسنا



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر