تعزیرات حکومتی قاچاق دارو قاچاق کالاو ارز ارومیه - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده کشف و

1401\09\08 23:48:26


قاچاقچیان دارو ۴۴ میلیارد ریال در آذربایجان غربی جریمه شدند

ارومیه - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده کشف و ضبط دارو به ازش ۴۴ میلیارد ریال از یک باب انبار دارویی در تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مأموران سازمان اطلاعات سپاه استان در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر دپوی غیر مجاز دارو به اتفاق بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان به محل عزیمت و در بازرسی انبار دارویی مذکور مقادیر زیادی دارو را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: متهم این پرونده به پرداخت بیش ۴۴ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. نجف زاده همچنین از تشکیل ۱۸ هزار و ۳۳۲ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات طی سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۸ هزار و ۲۸۶ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است. وی با اشاره به افزایش دو برابری تعداد پرونده‌های تشکیل شده در بخش کالا و خدمات در استان خبر داد و گفت: صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت محکومیت بیش از یک هزار میلیارد ریال جزای نقدی در رسیدگی به ۱۸۲۸۶ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات از ابتدای سال جاری ۱۱۲۶ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند..

.


بازنشر از : مهر

تعزیرات حکومتی

قاچاق دارو

قاچاق کالاو ارز



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو