فراجا تصادفات رانندگی بیرجند بیرجند- معاون عملیات پلیس راه فراجا گفت: برای مدیریت تصادفات خراسان جنوبی نیاز به بر

1402\01\09 07:02:14


مدیریت تصادفات خراسان جنوبی نیاز به برنامه ویژه کوتاه مدت دارد

بیرجند- معاون عملیات پلیس راه فراجا گفت: برای مدیریت تصادفات خراسان جنوبی نیاز به برنامه ویژه کوتاه مدت داریم تا آمار تصادفات کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ناصر قلی‌نیا سه شنبه شب در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد راهبری تصادفات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هدف اصلی از سفر به خراسان جنوبی ایجاد حساسیت پیرامون موضوع افزایش تصادفات برون شهری استان است.

معاون عملیات پلیس راه فراجا با بیان اینکه جلسات تخصصی در پلیس راه خراسان جنوبی در راستای پایش تصادفات طرح نوروزی داشته‌ایم، بیان کرد: نقاط آسیب را بررسی کرده و دستوراتی برای ارتقای اقدامات عملیاتی ارائه شد. قلی نیا با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های متولی و رده‌های انتظامی با همدلی و همراهی پای کار هستند، گفت: متأسفانه سرعت متوسط رانندگی در خراسان جنوبی بسیار بالاست. وی با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعات دستگاه تردد شمار در محور بیرجند - قاین و بالعکس سرعت متوسط در خراسان جنوبی ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است، ادامه داد: شدت برخورد تصادفات در محورهای خراسان جنوبی بالا است که نشان از سرعت رانندگی دارد.

تبلیغات
ماشین آلات ساختمانی
ماشین آلات ساختمانی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

معاون عملیات پلیس راه فراجا با اشاره به یک مورد از شدت تصادفات در خراسان جنوبی بیان کرد: در تصادفات روز گذشته برخورد کامیون و پژو در شهرستان طبس به گونه‌ای بود که ماشین پژو خود شده بود که باعث تأسف است. قلی نیا با تأکید بر اینکه باید در راستای کاهش میانگین سرعت خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شود، افزود: از جهت دیگر در مجموع برای مدیریت تصادفات خراسان جنوبی نیاز به برنامه ویژه کوتاه مدت داریم تا آمار تصادفات کاهش یابد. وی با اشاره به اینکه اقدامات پلیسی باید در استان صدادار باشد تا اثرگذار شود، بیان کرد: در سایر استان‌ها به نسبت خراسان جنوبی در محورهای مواصلاتی سختگیری‌های بیشتری وجود دارد و برای کاهش تصادفات باید به این سمت برویم.

معاون عملیات پلیس راه فراجا افزود: در محورهای مواصلاتی سربازانی داریم که بر اساس ماده ۲ انجام اقدامات عملیاتی از آنان گرفته شده است، ادامه‌داد: از دادستان بیرجند تقاضا داریم اجازه دهند این سربازان اطلاعات خودروهای متخلف را با ارائه مستند یادداشت و برای اعمال قانون در اختیار افسران دارای کد اخطاریه قرار دهند.. .


بازنشر از : مهر

فراجا

تصادفات رانندگی

بیرجند



تعمیر پکیج دیواری