گرگان استانداری گلستان پروژه عمرانی هفته دولت گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی ا

1401\05\25 14:02:05


مشکلات آبی ۴۳۲ روستای گلستان برطرف می شود

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: برای رفع تنش آبی ۴۳۲ روستای گلستان ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سیدالنگی بعدازظهر سه شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: همزمان با هفته دولت هزار و ۲۵۷ پروژه عمرانی با اعتبار چهار هزار و 200 میلیارد تومان در گلستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: از این تعداد ۹۷۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی ۲۸۲ پروژه هم با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد. سیدالنگی بیان کرد: در حوزه شهرداری‌های استان در این ایام ۱۰۱ پروژه افتتاح و ۲۰ پروژه نیز کلنگ زنی شده و همچنین در حوزه دهیاری‌ها هم ۲۳۰ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ ۹۴ پروژه هم به زمین زده خواهد شد. وی با بیان اینکه بودجه شهرداری‌های استان گلستان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت برای ۱۱۰ روستای استان گلستان به صورت پایلوت ایجاد شده و تلاش می‌کنیم تا الگوهای موفقی مانند روستاهای عطاآباد، وامنان و محمدآباد و غیره آن را به سایر روستاها تسری دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان اضافه کرد: برای رفع مشکل تنش آبی ۴۳۲ روستای استان گلستان هم ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در پی رفع مشکل آبرسانی این روستاها هستیم.. .


بازنشر از : مهر

گرگان

استانداری گلستان

پروژه عمرانی

هفته دولت



تعمیر پکیج دیواری