امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی نماز ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: محوریت د

1401\09\08 14:13:07


مشکلات فرهنگی جامعه با نهادینه شدن نماز حل می شود

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: محوریت دین نماز است و اگر نماز در جامعه نهادینه شود مشکلات فرهنگی جامعه حل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مسئول ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: کسانی که در دنیا خداوند را عبادت نکرده‌اند در قیامت وقتی ندا آید که در مقابل عظمت خداوند سجده کنید توان سجده کردن نخواهند داشت لذا نماز و عبادت عنایت خداوند برای دنیا و آخرت انسان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد اقامه نماز کشور گفت: کارهای بسیار عمیقی در خصوص اقامه نماز در کشور با همت حاج آقای قرائتی انجام شده است. نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تأکید بر همکاری بیشتر مسئولان با ستاد اقامه نماز استان گفت: همه باید در راستای برپایی نماز با ستاد اقامه نماز همکاری کنند. امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت عبادت و نماز گفت: کل عالم هستی در حال عبادت و تسبیح خداوند هستند خداوند این اذن را به انسان داده که به شکل نماز در اوقات مختلف وارد ردیف عبادت کنندگان شود.

وی با بیان اینکه برزگر چهره شاخص، تأثیرگذار و معنوی استان هستند که متأسفانه به درخواست خود از این مسئولیت کناره گیری کردند، افزود: امیدواریم حجت الاسلام مهدی پور ادامه راه برپایی نماز را بخوبی ادامه دهند و پرچمدار اقامه نماز در استان باشند. در این آئین، از زحمات حاج علی برزگری تجلیل و حجت الاسلام مهدی مهدی پور به عنوان مدیر جدید این ستاد معرفی شد.. .


بازنشر از : مهر

امام جمعه ارومیه

سید مهدی قریشی

نماز



برق و روشنایی لاله زار