در نخستین روز کاری سال نو، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با حضور در بین همکاران در کارخانجات و واحدهای مختلف عملیاتی، فنی، مهندسی و سایر بخش های شرکت به مناسبت فرا رسیدن سال نو

1403\01\05 18:52:05


نگاه ویژه به سرمایه های انسانی و رفع مشکلات دغدغه های آن

در نخستین روز کاری سال نو، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با حضور در بین همکاران در کارخانجات و واحدهای مختلف عملیاتی، فنی، مهندسی و سایر بخش های شرکت به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان، از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان و کارگران پر تلاش کارخانه ها و بخش های مختلف در سال گذشته تقدیر و قدردانی نمود.

محمدرضا دانیاری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت : امسال می بایست در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۳ و تحقق اهداف شرکت و سهامداران محترم در جهت افزایش تولید محصولات شرکت تلاش مضاعف و جهادی داشته باشیم .

بدون شک در مسیر تحقق اهداف شرکت توجه بیشتر به سرمایه های انسانی و رفع مشکلات و نیازهای ایشان از مهم‌ترین برنامه های مدیران خواهد بود .

 در این دیدار که رییس هیات مدیره ، برخی مدیران شرکت مدیرعامل لوله سازی اهواز را همراهی می کردند بر ضرورت  تلاش مضاعف در جهت تحقق شعار سال و دستورات مقام معظم رهبری تاکید شد.

. .


بازنشر از : خبرفوری



برق و روشنایی لاله زار