قم سپاه قم ایران استوار قم- فرمانده سپاه قم با اشاره به قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: پیشرفت های صورت گرفته ب

1401\11\14 07:54:15


نیروهای مسلح هر هفته قادر به رونمایی از تجهیزات جدید هستند

قم- فرمانده سپاه قم با اشاره به قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: پیشرفت های صورت گرفته به اندازه‌ای است که نیروهای مسلح قادر هستند هر هفته از دستاوردها و تجهیزات نظامی جدید رونمایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم گفت: نیروهای مسلح امروز در اوج قدرت هستند و توانسته اند بازدارندگی واقعی را ایجاد کنند و جبهه استکبار خیال حمله به این کشور را به به خود نمی‌دهد.

فرمانده سپاه قم افزود: نیروهای مسلح در طول این سال‌ها تلاش‌های بسیاری انجام دادند و پیشرفت‌ها آنقدر زیاد است که می‌توانند هر هفته رونمایی از تجهیزات جدید داشته باشند. سردار موحد گفت: امروز جبهه مقاومت فرا گیرد شده و و مسئولان نیز تلاش می‌کنند تا قوی‌تر از گذشته در میدان حضور داشته باشند. فرمانده سپاه قم افزود: امروز نیروهای مسلح در میدان دفاع از کشور حضور دارند و امید داریم پرچم این کشور به دست امام زمان (ع) برسد.

فرمانده سپاه قم با اشاره به رونمایی از کتاب امیر خط شکن در خصوص زندگی سردار شهید «مصطفی کلهری» عنوان داشت: کتاب امیر خط شکن بعد از چند مرحله بازبینی توسط اساتید ادبیات پایداری نوشته شده است که کتابی جامع و کامل است. سردار موحد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم ابراز داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم ارتش جمهوری اسلامی ایران مشارکت بسیار خوبی داشته است. سردار موحد ابراز داشت: در طول این سال‌ها نسبت به شهدای ارتش در استان قم توجه لازم صورت نگرفته بود که در راستای برپایی کنگره شهدای قم، ۵ یادواره و یک اجلاسیه برای شهدای ارتش در استان قم به دستور امیر موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شده است..

.


بازنشر از : مهر

قم

سپاه قم

ایران استوار



تعمیر پکیج دیواری