کارخانه تولید «اسانس» اکالیپتوس یکی از طرح‌های تولیدی این واحد نیشکری است که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های «غیرنیشکری» صنعت نیشکر دارد.

1401\11\13 20:45:07


هدف‌گذاری برای تولید 144 تُن اسانس اکالیپتوس در صنعت نیشکر

کارخانه تولید «اسانس» اکالیپتوس یکی از طرح‌های تولیدی این واحد نیشکری است که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های «غیرنیشکری» صنعت نیشکر دارد.

همزمان با آغاز دهه فجر، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در کشت و صنعت امام خمینی(ره)، ضمن افتتاح نمایشگاه کتاب و صنایع دستی این شرکت، از روند پروژه‌های تولیدی و طرح‌های ورزشی نیز بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، کارخانه تولید «اسانس» اکالیپتوس یکی از طرح‌های تولیدی این واحد نیشکری است که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های «غیرنیشکری» صنعت نیشکر دارد.

دکتر عبدعلی ناصری به ظرفیت‌های این کارخانه تولیدی اشاره کرد و گفت، با توجه به کشت صنعتی و متراکم درختان اکالیپتوس در کشت و صنعت امام خمینی(ره)، با بهره‌برداری از این کارخانه، سالانه بیش از 144 تن اسانس اکالیپتوس تولید خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این اسانس به سه صورت مایع، جامد و پودری در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی کاربرد فراوانی دارد و در عین حال، از ظرفیت مناسبی نیز برای صادرات به کشورهای برخوردار است.

نمایشگاه کتاب با تخفیف 70 درصدی ویژه نیشکری‌ها

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در ادامه از پروژه زمین چمن مصنوعی «شهرک دانیال» کشت و صنعت امام خمینی(ره) نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفت.

در این بازدید، دکتر عبدعلی ناصری بر فراهم آوردن امکانات مورد نیاز و شرایط مطلوب برای امور فرهنگی، رفاهی و ورزشی پرسنل و خانواده‌هایشان تاکید کرد.

همچنین نمایشگاه کتاب و صنایع دستی در اولین روز دهه فجر با حضور مدیرعامل توسعه نیشکر در شهرک دانیال کشت و صنعت امام افتتاح شد.

در این نمایشگاه، بیش از 580 عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده است که پرسنل نیشکر می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با 70 درصد تخفیف خریداری کنند.

در نمایشگاه صنایع دستی نیز آثار گلیم‌بافی، عروسک‌سازی، کپوربافی، مکرومه‌بافی و… بانوان هنرمند ساکن شهرک دانیال به نمایش گذاشته شده است.

کشت و صنعت امام خمینی(ره)، در بهمن ماه به عنوان اولین واحد نیشکری توسعه نیشکر افتتاح شد و از آنجایی که کارخانه شکر این شرکت در سال ملقب به نام امام به بهره‌برداری رسید، به نام ایشان مزین شد.

. .


بازنشر از : خبرفوری



استعلام قیمت کارتن لیمینتی