اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خراسان رضوی اسکان فرهنگیان اردبیل - معاون پژوهش

1402\01\08 13:53:06


پذیرش بیش از ۹ هزار مسافر در مدارس استان اردبیل

اردبیل - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۹هزار و ۴۵۰ مسافر تا به امروز در پایگاه‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ترحم رستمی ظهر سه‌شنبه در بازدید از مراکز اقامتی فرهنگیان در اردبیل اظهار کرد: بر اساس آمارها از ۲۸ اسفند تا به امروز ۹ هزار و ۴۵۰ مسافر در پایگاه‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان اردبیل پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان برای پذیرش میهمانان نوروزی ۱۱۰ آموزشگاه با ۵۵۰ کلاس درس را تجهیز و آماده‌سازی کرده است، گفت: اسکان فرهنگیان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اردبیل در یک هفته گذشته، ۱۰۰ درصد افزایش یافته است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان نوروز بیش از ۱۱۰ درصد افزایش اسکان هم داشته باشیم. معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: روند پذیرش مسافران، امکانات مراکز پذیرش و اسکان و همچنین رعایت مقررات اسکان به طور مستمر مورد بازدید قرار می‌گیرد. رستمی با بیان اینکه پذیرش به صورت حضوری و سامانه‌ای انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد مسافران ورودی به اردبیل از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی و شهر تهران بوده است.

وی افزود: تلاش و سعی ما بر این است تا بهترین خدمات‌دهی را به مسافران نوروزی داشته باشیم و حل مشکلات موجود به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.. .


بازنشر از : مهر

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل

خراسان رضوی

اسکان فرهنگیان



استعلام قیمت کارتن لیمینتی