بسیج سازندگی سپاه انقلاب اسلامی ایران سپاه حضرت عباس (ع) اس مشگین‌شهر- فرمانده س

1401\09\08 14:13:23


پروژه تامین آب روستای «نقدی علیا» به بهره‌برداری رسید

مشگین‌شهر- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پروژه تامین آب روستای «نقدی علیا» با اعتبار ۱۰۳ میلیارد ریال و با همت بسیج سازندگی استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح آب شرب سالم روستای نقدی علیا اظهار کرد: مردم روستای روستای «نقدی علیا» که با مشکل آب شرب برخوردار بودند و برای تهیه آب شرب خود به چشمه‌های دور دست مراجعه می‌کردند به همت بسیج سازندگی پروژه تأمین آب این روستا با اعتباری ۱۰۳ میلیارد ریال بعد از چندین سال محرومیت از آب شرب به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به کارنامه درخشان این روستا در تاریخ انقلاب اسلامی افزود: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر خط لوله آب، ۱۰۰ متر مکعب حجم مخزن و با حجم آب ۴۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز و همچنین با لایروبی و احداث ۲ چاه نیمه عمیق و اجرای قنات و ۲ ایستگاه پمپاژ به افتتاح رسید. فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه این پروژه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید، گفت: پروژه آبرسانی روستای نقدی در قالب مجتمع سبلان ۱۷۰ متر از محل رودخانه تا محل پمپاژ ارتفاع دارد که به همت جهادگران بسیجی از مسیرهای صعب العبور و سنگلاخ در راستای انتقال آب لوله گذاری ها انجام شده است. سردار محمدی به همت و تلاش شبانه روزی و جهادی بسیجیان و جهادگران شهرستان مشگین شهر و استان اشاره کرد و ادامه داد: بسیج سازندگی استان اردبیل در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکل آب در ۴۵۴ روستای استان اقدام به ایجاد و توسعه شبکه در این روستاها می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در خط مقدم ایجاد امنیت و آرامش در کشور است و هرکجا نیاز جامعه و اسلام باشد بسیج و سپاه در آنجا حضور خواهد داشت و خدمتگزار مردم شریف و غیور ایران هستیم.. .


بازنشر از : مهر

بسیج سازندگی

سپاه

انقلاب اسلامی ایران

سپاه حضرت عباس (ع) اس



تعمیر پکیج دیواری